Experienced Bartender Wanted
Join our dynamic, diverse international team at Monster Ronson’s Ichiban Karaoke Bar in
Friedrichshain! We’re seeking skilled and motivated staff members to start in
January 2025.
Position: Midi Job (25h/week)
Responsibilities:
• Deliver outstanding customer service with a friendly attitude
• Serve guests promptly and professionally
• Keep the workspace clean and organized
• Work collaboratively with the team to maintain smooth operations
At Monster Ronson’s, every team member rotates through various roles, including bartending,
cloakroom, cashier, service, and runner.
Requirements:
• Valid work authorization and necessary documentation
• Experience in gastronomy, especially in bartending and cocktail making
• Friendly and welcoming demeanor towards guests
• Reliability, punctuality, and a strong work ethic
• Ability to stay focused and thrive in a fast-paced environment
• Attention to cleanliness and order
• Team-oriented mindset with a proactive approach to work
• Self-motivation and a drive for improvement and innovation
Benefits:
• A supportive and energetic work environment
• Being part of a cohesive, collaborative team
• Competitive compensation
• Opportunities for skill development and training
• Convenient three to four-day work week
• Feierabend Karaoke!
If you feel you’d be a great fit and are excited to bring your skills to our team, please send your
application and resume to gabri@karaokemonster.de.
TÜRSTEHER/IN GESUCHT
Wir suchen zur Verstärkung unseres Teams einen engagierten Türsteher/in in Voll- oder Teilzeit zum nächstmöglichen Zeitpunkt, die/der unsere Besucher und Gäste herzliche Willkommen heißt. Wenn Du Deine Leidenschaft für Musik , Karaoke und Kultur mit einem dynamischen Team teilen möchtest dann laden wir Dich ein, sich für diese kommunikative Position zu bewerben.
BEDINGUNGEN
Drei bis vier Schichten pro Woche, 25 bis 30 Stunden pro Woche.
Schichten dauern ca. 8 Stunden, Montag bis Sonntag.
Die Schichten beginnen ab 18:00 bzw. 20:00 oder 22:00 Uhr.
AUFGABEN
Begrüßung und freundlicher Empfang der Gäste
Sicherstellung eines geordneten Einlasses und Auslasses
Ansprechpartner für Fragen rund um die Reservationen
Hilfeleistung bei besonderen Anforderungen von Gästen, wie z. B. Personen mit eingeschränkter Mobilität
Überwachung des Eingangs- bzw. Außenbereichs und Sicherstellung, dass dieser stets ordentlich und einladend wirkt
Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen (Garderobe, Kasse, Foyer Team)
Das bringen Sie mit,
Situationsbezogenes deeskalierendes Verhalten
Gute Englisch und Deutschkenntnisse in Wort und Schrift
Freundliches und gepflegtes Erscheinungsbild
Teamfähigkeit, Verantwortungsbewusstsein, Zuverlässigkeit und Schichtbereitschaft
Bitte kontaktieren Sie an Gabri@karaokemonster.de mit Ihren Bewerbungsunterlagen für ein personliches Gespräch.